AW-uppladdning på Östergatan inför premiärmatchen

Den 2 april är det dags för seriepremiär på Visma Arena! Inför matchen öppnar Östergatan & BAR 1930 upp klockan 17.00 för den ultimata uppladdningen för dig som vill kombinera mat, dryck och fotboll inför premiärmatchen!

Matchmenyn består av:
Restaurangen

Wallenbergare, potatispuré, gräddsås, rårörda lingon, pressgurka, liten skagenröra på handskalade räkor, brioche och vår egna majonnäs, nybakat bröd, vispat smör, krispig romanssallad med valnötter, honung & torkad tomat, kräm på dijon & citron. Allt för 295kr/person där kaffe/te & donut ingår i priset.

Boka bord till ditt sällskap idag genom att mejla restaurangen: ostergatan@ostersif.se

OBS: Du med ståplatsbiljett äter och dricker endast på BAR 1930 på grund av visiteringsregler.

Bar 1930

Sportbaren för East Front och Hemmaståpublik. Bordsbokning gäller inte på BAR 1930

Kalvfärslimpa, potatispuré, gräddsås, rårörda lingon, nybakat bröd, vispat smör, krispig romanssallad med valnötter, honung & torkad tomat, kräm på dijon & citron

179 kr/person - 15 % rabatt för East Fronts medlemmar på hela sortimentet

Matchbiljett krävs för entré till restaurangen. Köp biljetter här.

Varmt välkomna!