Avspark med Österfamiljen 2024

Stort tack till alla våra fantastiska nätverkspartners och medlemmar i affärsnätverket Österfamiljen! I torsdags genomförde vi årets Avspark inför seriestarten med över 100 deltagande på plats hos grymma Östergatan.

Det blev en härlig start av säsongen och ett bra tillfälle för att nätverka och knyta affärskontakter! På scen underhöll fotbollskommentatorn, Niklas Jarelind, från Discovery+ tillsammans med vår klubbdirektör Jens Magnusson. Gästade gjorde även huvudtränare Martin Foyston, sportchef Vito Stavljanin och utvalda spelare från Östers representationslag.

Nu ser vi fram mot säsongspremiären den 2 april på Visma Arena och hoppas att Niklas och medias tipp överensstämmer med sluttabellen.