Årsmöteshandlingar nu tillgängliga för medlemmar

Medlemmar i Östers IF kan från och med idag (28 februari) beställa en uppsättning av dokumentation inför föreningens ordinarie årsmöte som hålls på Östergatans restaurang onsdag den 13 mars klockan 18.00.

Materialet består av: Årsredovisning, valberedningens förslag, verksamhetsberättelse samt förslag på dagordning.

Beställ för utskick via e-post till medlem@ostersif.se. Bifoga namn och födelsedata för kontroll mot vårt medlemsregister.
Fysiska exemplar kan beställas för avhämtning på Östers kansli via Evenemangs- och Privatmarknadsansvarige, Jonatan Larsson.
Telnr: 0470-73 12 06 eller på email: jonatan.larsson@ostersif.se

Ej tecknat medlemskap för 2024?
Bli medlem i Östers IF genom att klicka här. Du som var medlem under 2023 har till och med i morgon den 29/2 på dig att förnya medlemskapet via den avisering du har fått på den mejl som är kopplad till ditt medlemskap.

Välkommen till årsmötet den 13 mars!