Årets matchtröja släpps på fredag - releasedag på Östergatan

På fredag den 10 mars släpps matchtröjan både i vår webbshop och på Östergatans restaurang.

Det blir en superfredag på Östergatan! Där kommer vi befinna oss klockan 11-14 med souvenirvagnen för att du ska ha möjlighet att införskaffa dig den nya och läckra matchtröjan i god tid till säsongen startar. Kom och testa vilken storlek som passar just dig innan du gör ditt köp. Detta och mycket mer kommer du att kunna handla inför den nya säsongen!

För att komma till Östershopen och klicka hem tröjan online - in på ostersifshop.se och sedan under fliken matchdag!

Biljettsläpp till premiären - få hjälp på Östergatan
Samtidigt denna dag, klockan 11.00, släpps även lösbiljetter till vår hemmapremiär på Visma Arena. Du kommer få hjälp med att köpa säsongskort och biljetter till premiären. Sedan kan du glatt åka hem helt förberedd inför det nya fotbollsåret med oss! Biljetter och säsongskort kan du även köpa på vår biljettsida - ostersif.ebiljett.nu

Passa på att äta fredagslunchen på Östergatan
På fredag serveras dessutom Östergatans smarriga Beaburgare, en smashad burgare med dubbel ost, bearnaise & silverlök i brioch + Dirty Fries med cheddar, bacon och grön chili. Det vill ni inte missa!

Inled fredagen på allra bästa sätt – med oss på Östergatan,
Varmt välkomna!