Äntligen publik igen på Visma Arena

Från nästa hemmamatch mot Norrby IF - lördag den 5 juni -  kan vi med glädje välkomna 500 åskådare till våra matcher på Visma Arena. Det är vi självklart mycket glada för, vi har saknat er på plats och ser fram emot att få välkomna er hem till oss.

Biljetterna kommer i första hand att erbjudas till våra trogna säsongskortsinnehavare och våra företagspartners med säsongskort i sina avtal. Först därefter om det visar sig att det blir några biljetter kvar kommer vi att erbjuda dessa som försäljning likt lösbiljetter.

Privatperson

För att du som säsongskortsinnehavare ska säkra din plats/dina platser till matchen behöver du anmäla dig via vårt formulär. Får vi inte en anmälan via formuläret senast torsdag 3/6 klockan 10:00 så går denna eller dessa platser vidare till någon annan och ni har inte möjlighet till entré på matchdagen. Du anmäler dig som privatperson genom att klicka här.

Företag & partners

Detsamma gäller för våra företagspartners som har säsongskort i sina avtal. För att säkra er plats/era platser till matchen behöver vi även er anmälan senast torsdag 3/6 klockan 10.00.

Under veckan kommer vi att informera samtliga anmälda om entré, sektion och eventuella platser på arenan. Du anmäler dig som företag och partner genom att klicka här.

Frågor & Svar

Om jag har ett aktivt säsongskort, behöver jag anmäla mig före matchen?

Ja, vi behöver din anmälan senast torsdag 3/6 klockan 10:00. Du anmäler dig som privatperson genom att klicka här.

Om jag är partner eller företagare med säsongskort, behöver jag anmäla mig före matchen?

Ja, vi behöver er anmälan senast torsdag 3/6 klockan 10:00. Du anmäler dig som partner/företag genom att klicka här.

Om det finns flera säsongskort som står i mitt namn, behöver jag anmäla samtliga?

I formuläret anmäler du dels hur många säsongskort som står i ditt namn, men också hur många av dessa säsongskort som du/ni kommer att använda till matchen.

Om jag inte anmäler mig i formuläret före torsdag klockan 10:00 och bara kommer till matchen på lördag, får jag då komma in?

Nej, vi måste ha din anmälan före matchen för att kunna släppa in ditt/dina säsongskort.

Vad gör ni om det antalet föranmälda säsongskort inte når upp till 500?

Skulle det visa sig att antalet föranmälda säsongskort privat och företag inte når upp till 500 så finns det en möjlighet för föreningen att sälja de sista platserna upp till 500 som lösbiljetter via webben. Detta sker i så fall under fredagen (den 4/6) före match.

När får jag som anmäld information om vilken entré och sektion jag ska använda till matchen?

All den informationen mejlas ut till samtliga anmälda under fredagen, dagen före match. Säkerställ gärna att ni fyller i rätt mejladress i formuläret.

Formulär/Anmälan:

Privatperson, klicka här.

Företag & partners, klicka här.