Anmälan öppnad - Påsklovscamp 2022

Vår populära Påsklovscamp för pojkar och flickor är nu öppen för anmälan. Måndag till onsdag, 11 - 13 april. Träningarna leds av instruktörer från vår Akademiverksamhet på Arenastaden.

För killar och tjejer födda 2010 - 2015

Deltagarna delas in i träningsgrupper utefter sin ålder. Där dagarna är mellan 08:30 - 12:15. Hit är killar och tjejer, födda 2010 - 2015, välkomna för glädje- och energifyllda träningspass i härlig gemenskap. Det spelar ingen roll vilken förening du spelar i – till våra Camper är du välkommen vilken klubb du än tillhör.

Akademitränare som instruktörer

Under dagarna så instrueras och leds man av akademitränare från Östers IF Akademi samt hjälptränare kommer även finnas på plats i form av akademispelare.

Vi startar dagarna med träningspass på Arenastaden mellan klockan 08:30 - 11:30, med paus mitt i. Därefter avslutar vi med lunch från Restaurang Östergatan, innan vi avslutar cirka 12:15.

Påsklovscampen är begränsad till 50 platser, då vi räknar med att fylla Campen så se till att säkra er plats redan idag!

Anmäl er här!